Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
© ABC 7 Chicago | Stop kadras
Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt
Jungtinėse Amerikos Valstijose yra daugiau nei 225 000 kilometrų privačiai valdomų standartinio mato geležinkelio bėgių, kurie yra gyvybiškai svarbūs milijardams tonų krovinių bei žmonių. Tačiau atėjus žiemai ir vietomis itin atšalus, taip kaip šiuo metu ir nutiko, keliavimas traukiniais gali būti sudėtingas.
9e0ef539.jpg
Šiuo metu Čikagoje vyrauja tikras speigas. Trečiadienį aukščiausia oro temperatūra čia siekė žemiau –25 laipsnių šalčio pagal Farenheitą (-31 laipsnių pagal Celsijų).
Tokia žema temperatūra yra potencialiai gyvybiškai pavojinga žmonėms, o taip pat deformuoja dideles metalo detales, kuriomis rieda traukiniai.
Kuomet temperatūra nukrenta keliolika laipsnių žemiau nulio, geležinkelio bėgių metalas gali susitraukti iki tokio lygmens, kad gali ištrūkinėti juos vietoje laikantys varžtai ar net įvykti bėgių lūžiai.
Tokiu atveju reikia imtis priemonių, užtikrinančių tolesnį geležinkelių darbą.
Kas yra daroma? Darbuotojų komandos išmirko ilgas virvių dalis žibale ir uždega jas, tokiu būdu šildant bėgius ir išplečiant juos iki remonto darbams reikiamo dydžio. Kuomet bėgiai sušyla, jie yra pakartotinai sutvirtinami, atliekami remonto ir sulūžusių bėgių keitimo darbai. Tai gyvybiškai svarbu atlikti dar tvyrant šaltai oro temperatūrai.
Kaip skelbiama „ABC News“, kartais panašios deginimo taktikos yra įgyvendinamos geležinkelio perėjimo taškuose, kur dėl šalčio mechanizmai užsikerta.
Įprastai bėgių perėjimo įrenginiai turi specialius prietaisus, kurie neleidžia jiems visiškai užšalti, tačiau kartais dėl ypač šaltų orai nepadeda net tai.
Gismeteo.lt