Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Asociatyvi Freepik.com nuotr.
Reporteris BrigitaŠaltinis: Etaplius.lt
„Swedbank“ bankas pranešė, kad dėl IT techninių nesklandumų pirmadienį nuo ryto buvo sutrikusi galimybė banko klientams atsiskaityti mokėjimo kortelėmis taip pat atlikti pavedimus.
„Apytiksliai nuo 8 valandos ryto fiksavome, kad yra sutrikimų atsiskaitant mokėjimo kortelėmis ir atliekant bankinius pavedimus. Šiuo metu su kortelėmis galima atsikaityti be problemų, o mokėjimų pavedimai gali vėluoti, tebesiaiškiname priežastis kodėl taip yra“, – BNS teigė „Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius.
Jis negalėjo nei patvirtinti, nei paneigti ar su tokiomis problemomis susidūrė tik banko klientai tik Lietuvoje, ar ir kitose Baltijos šalyse – Latvijoje, Estijoje.
„Tokios informacijos neturiu“, – sakė „Swedbank“ atstovas spaudai.
„Swedbank“ trijose šalyse dirba 6 tūkst. darbuotojų, jis aptarnauja daugiau nei 3 mln. gyventojų ir 280 tūkst. įmonių.
BNS