Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Mokiniai / Alfa.lt
Etaplius.ltŠaltinis: Biržų rajono savivaldybė
Lapkričio 21 d. 7c klasės mokiniai apsilankė UAB „Biržų vandenys“, kur dalyvavo STEAM veikloje tema „Švarus vanduo – inovacijos ir technologijos mūsų ateičiai“. Mokiniai susipažino su įmonės veikla, susijusia su geriamojo vandens tiekimu ir nuotekų tvarkymu, pamatė kaip dirba valymo įrenginiai. Mokiniai taip pat turėjo galimybę, naudojant programėlę, nustatyti valymo įrenginių triukšmo lygį. Klausymų ir diskusijų metu jie sužinojo, kaip prižiūrimi ir remontuojami vandens tiekimo ir nuotekų tinklai, kokios įmonės perspektyvos bei plėtros projektai.
Lapkričio 28 d. 7a klasės mokiniai vyko į Biržų rajono Kirdonių Žemės ūkio bendrovę, kur dalyvavo STEAM veikloje „Inovacijos ir technologijos gyvulininkystės ūkyje. Aplinkosauga ir tvarumas“. Mokiniai stebėjo tvarias gyvūnų laikymo sąlygas ir sužinojo, kaip ūkyje integruojami moksliniai, inžineriniai ir technologiniai sprendimai. Klausimų sesijos metu mokiniai sužinojo apie bendrovės veiklą, gyvūnų mitybą, elgseną ir ūkio ekologinį poveikį. Vizito dalyviai turėjo galimybę išbandyti savo jėgas atliekant praktines užduotis: nustatyti galvijų maitinimo režimą ir perkelti jaunus galvijus iš vienos vietos į kitą.
Gruodžio 5 d. 8a klasės mokiniai vyko į Biržų UAB „Agaras“. STEAM veikla tema „Maisto pramonė iš arti: mėsos perdirbimo proceso STEAM naujovės“. Mokiniai vizito įmonėje metu susipažino su bendrovės veiklomis nuo žaliavos paruošimo iki tiekimo į prekybos vietas; stebėjo, kaip analizuojama žaliava, nustatant kokybę, šviežumą, drėgmės kiekį, kaip ir kokiomis sąlygomis žaliava brandinama ir koks šio proceso poveikis gaminio skonio savybėms bei sveikatai. Mokiniai, analizuodami skaidres ir stebėdami procesus, susipažino su moderniomis technologijomis gamyboje, diskutavo bei siūlė savo idėjas, kaip sumažinti atliekų kiekį ir optimizuoti išteklių naudojimą.
Visos šios STEAM veiklos suteikė mokiniams galimybę praktiškai susipažinti su inovacijų ir technologijų taikymu įvairiose pramonės šakose, skatindamos juos domėtis įvairiomis mokslo sritimis, gilinti žinias ir įgūdžius, reikalingus ateities iššūkiams.