Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Jurgita TaralėŠaltinis: Etaplius.LT
Seminarą vedė Šiaulių akademijos lektorė Margarita Jurevičienė.
Seminaro metu buvo apžvelgiamos esminės vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimą sampratos, neuroįvairovės aspektas, analizuojami socialinės sąveikos, kalbinio ir nekalbinio bendravimo, elgesio bei sensorinio suvokimo ypatumai, pateikiami atvejo analizių fragmentai. Lektorė M. Jurevičienė aktualizavo stiprybių perspektyvą, kuri reiškia vaiko turimų gebėjimų identifikavimą ir orientaciją į vaiko stiprybes bei individualias galimybes, modeliuojant edukacines aplinkas. Seminaro metu buvo pateikta, kokiomis formomis ir būdais būtina gerinti sėkmingą sąveiką sistemoje: vaikas, šeima, biblioteka. Nurodytos ugdymo ir socializacijos perspektyvos.
Seminaro, kuris buvo organizuotas įgyvendinant Lietuvos kultūros tarybos finansuotą projektą „Lietaus vaikai po bibliotekos skėčiu 2“, klausytojai turėjo galimybę gilinti žinias apie vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimų, ugdymo teorines prielaidas ir perspektyvas, ugdymo ir socioedukacinės aplinkos ryšius.
Praktinėje seminaro dalyje dalyviai kūrė ir modeliavo tinkamą bei lygias galimybes užtikrinančią ugdymosi aplinką visiems, analizavo darbo su vaiko šeima priemones ir metodus. Pasibaigus seminarui tėveliai pasidalino patirtimi, auginant autizmo spektro sutrikimą turintį vaiką.