Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Andriaus Lauciaus ir MM nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: Pranešimas spaudai
„Pagrindinis mūsų tikslas buvo pasidaryti tinkamą startinę poziciją rytojui, kaip sakoma, per prologą Dakaro nelaimėsi, bet pralaimėti gali. Pats prologas praėjo lazerio tikslumu: saugiai ir užtikrintai, planas įvykdytas visu šimtu procentų“, – dalinosi įspūdžiais Benediktas Vanagas.
Įdomu tai, kad dar prieš startą su prologo trasa susipažinę lenktynininkai pasakojo, kad trasa labiau primena klasikinio ralio, o ne ralio maratono trasą. Kelio dangoje dominuoja žvyras ir smėlis. Maršrute daug staigių posūkių, kurie dalinai gali priminti ir kartingų trasą.
„Šiek tiek buvo baisu, kuomet starto tvarkoje turėjome lėtesnį lenktynininkę prieš mus. Visa laimė, kad kelias labai nedulkėjo, ir per 13 kilometrų ją beveik pasivijome. Jei būtų buvę daugiau dulkių, to padaryti nebūtų įmanoma“, – savo įžvalgomis apie prologą dalinosi B. Vanagas.
Po pirmųjų įskaitinių kilometrų dalyviai lieka „Sea Camp“ stovyklavietėje, iš kurios sekmadienį laukia antroji irmojo greičio ruožo dalis – 602 kilometrai, iš kurių 367 įskaitiniai kilometrai. Kaip praneša Dakaro lenktynių organizatoriai, pirmajame greičio reikia tikėtis: smėlio, kopų, akmenuotų kelio atkarpų ir šiek tiek žvyruoto kelio. Lenktynių nugalėtojas paaiškės sausio 15-ąją.