Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Barbora.lt nuotr.
Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt
Antradienį teigiamas koronaviruso testas patvirtintas elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ kurjeriui. Kurjeris dirbo Liepkalnio prekių surinkimo centre, tiesioginio kontakto su klientais neturėjo. „Barbora“ jau nuo vasaros pabaigos taiko tik bekontaktį prekių atsiėmimo būdą, kai užsakymas paliekamas prie kliento namų durų.
Įmonė praneša, kad COVID-19 simptomus darbuotojas pajuto būdamas darbe. Nedelsiant jis buvo išsiųstas namo saviizoliacijai ir pasidaryti koronaviruso testą. Tą pačią dieną buvo dezinfekuotos visos surinkimo centro patalpos, transporto priemonė ir darbo įranga. Nustatyti 4artimi kontaktai, tačiau įmonė, siekdama kiek įmanoma labiau sumažinti galimą viruso plitimo riziką, saviizoliacijai ir prevenciniam koronavirusotestui atlikti siunčia visą kartu dirbusią pamainą. Darbuotojų testavimą įmonė padengs iš savo lėšų.
„Suprasdami, kaip svarbu gyventojams šiuo pandemijos laikotarpiu saugiai apsipirkti, dar vasaros pabaigoje, pradėjus augti COVID-19 atvejų skaičiui, nedelsdami ėmėmis visų saugumo priemonių. Mūsų pagrindinis prioritetas visą šį sudėtingą laikotarpį buvo darbuotojų ir klientų saugumas bei sveikata, todėl prekes klientams pristatome tik bekontakčiu būdu – iki namų durų. Taip pat labai griežtai žiūrime, kad darbuotojai laikytųsi visų saugumo reikalavimų – dėvėtų veido kaukes ir vienkartines pirštines, nesibūriuotų, laikytųsi saugių tarpusavio atstumų. Mano žiniomis, susirgęs darbuotojas šiuo metu jaučiasi geriau, saviizoliuojasi ir gydosi namuose“, - situaciją komentuoja Andrius Mikalauskas, „Barboros“ direktorius.
Siekiant sumažinti koronaviruso plitimo riziką, įmonėje pakeisti ir darbo organizavimo principai, kad būtų išvengta artimo kurjerių ir prekių surinkėjų kontakto.
Elektroninės parduotuvės vadovas prašo ir visų klientų rūpintis savo ir aplinkinių sveikata, laikytis prevencijos ir saugumo priemonių: vengti artimo kontakto su kurjeriais, atsiimant prekes Drive in ar „Barbora Express“ prekių atsiėmimo stotelėse dėvėti kaukę ir vienkartines pirštines.
„Jaučiame didelę atsakomybę už saugų gyventojų apsipirkimą, todėl iš savo pusės dedame visas pastangas, kad kuo daugiau žmonių galėtų saugiai apsipirkti internetu, likdami namuose ar užsakymą pasiimdami prie parduotuvės. Kartu prašome ir klientų sąmoningumo bei atsakingumo, nes tik bendromis pastangomis sumažinsime COVID-19 plitimo riziką, apsaugosime save ir savo artimuosius“, - į gyventojus kreipiasi įmonės vadovas.