Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Kauno m. svaivaldybės nuotr.
Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt
Baigtas rekonstruoti automagistralės Vilnius–Klaipėda daugiau nei vieno kilometro ilgio ruožas Kaune – nuo Kleboniškio tilto iki Sargėnų sankryžos. Tai yra pirmasis Islandijos plento tvarkymo etapas.
Ruožas išplatintas iki 10 eismo juostų, papildomai įrengtos greitėjimo ir lėtėjimo juostos, atraminė siena, daugiau nei vieno kilometro ilgio triukšmo užtvara kairėje kelio pusėje, pranešė Automobilių kelių direkcija.
„Islandijos plentas – vienas intensyviausių eismo ruožų lyginant su Latvija ir Estija, kuriame per parą eismo intensyvumas kartais siekia iki 75 tūkst. transporto priemonių“, – pranešime sakė direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas.
Kiekviena eismo kryptimi dabar yra trys eismo juostos ir du papildomi įvažiavimai bei išvažiavimai į automagistralę – nusukant į Vytėnų gyvenvietę, į prekybos centrą ir kitomis kryptimis.
Darbus už 17,475 mln. eurų (su PVM) per kiek daugiau nei metus atliko kelių statybos bendrovė „Fegda“.
Islandijos plento rekonstrukcija yra dalis didelės vertės projekto, kurio metu bus rekonstruojamos Sargėnų, Giraitės sankryžos, Kleboniškio tiltas, statomas naujas tiltas per Nerį bei naujas viadukas per Jonavos gatvę.
BNS