Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Sėkmingai užbaigus vieną „Rail Baltica“ projekto etapų - dalį Kauno aplinkkelio ruožo Jiesia-Rokai rekonstrukcijos, kauniečiai nuo šiol nebepatirs nepatogumų dėl prekinių traukinių keliamo triukšmo.
„Tai gera žinia Kauno gyventojams, kurie jautė padidėjusį triukšmą geležinkelio rekonstrukcijos metu dėl per miestą kursuojančių prekinių traukinių. Nuo šiol didžioji dalis šių traukinių važiuos aplinkkeliu, aplenkdami tankiai apgyvendintas vietoves“, - priimdamas rangovo darbus kalbėjo „Lietuvos geležinkelių“ Infrastruktūros direkcijos direktorius Karolis Sankovski.
Visą ruožo rekonstrukciją planuojama užbaigti iki kitų metų gegužės. Tačiau, atsižvelgiant į gyventojams sukeltus nepatogumus, pastaroji rekonstrukcijos dalis atlikta prioritetine tvarka, gerokai anksčiau nei numatyta pirminiuose planuose.
„Rail Baltica“ - svarbiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos regione, integruosiantis Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Projekte dalyvauja penkios Europos Sąjungos šalys: Lenkija, Lietuva, Latvija, Estija ir netiesiogiai Suomija. Linija sujungs Helsinkį, Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių, Varšuvą, primena „Lietuvos geležinkeliai“.
Nutiesus 700 km „Rail Baltica“ geležinkelį nuo Kauno iki Talino, kelionė šiuo maršrutu užtruks 3 val. 29 min., nuo Kauno iki Rygos - 1 val. 35 min., iki Panevėžio - 38 min., o iki Vilniaus - vos 36 min.
ELTA