Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Vilniaus oro uostas. Sauliaus Žiūros nuotr.
BNSŠaltinis: BNS
„Naujasis daugiau kaip 14 tūkst. kv. metrų terminalas bus ne tik dukart erdvesnis, bet ir leis aptarnauti dvigubai daugiau keleivių“, – pranešime teigė LTOU.
Oficialus jo pristatymo renginys vyks pirmadienį. Tačiau keleiviams terminalas bus atidarytas 2025 metų vasarį. Anot LTOU, iki to laiko terminalo viduje bus diegiama ir testuojama įranga.
Pirmadienį bus pristatyta ir atnaujinta Lietuvos oro uostų (LTOU) veiklos strategija iki 2028 metų.
Rugpjūčio pabaigoje keleiviams ir automobiliams atverta Vilniaus oro uosto centrinė aikštė, kurioje įrengta tris kartus daugiau parkavimo vietų.
Anksčiau skelbta, kad 2025 metų pradžioje bus pradėtas statyti naujasis atvykimo terminalas – jį numatoma pastatyti iki 2027 metų, iki 2028 metų – atnaujinti dabartinį sovietinį pastatą, jame įkuriant komercines erdves. Iki 2030 metų po šiuo pastatu ketinama pastatyti požeminę europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ stotį.
Susisiekimo ministerija siūlo Vilniaus oro uosto plėtrą pripažinti valstybei svarbiu projektu. Iki 2030 metų įgyvendinus 235 mln. eurų privačių ir valstybės biudžeto lėšų pareikalausiantį projektą čia būtų aptarnaujama ne mažiau kaip 7,8 mln. keleivių per metus.