Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris AgnėŠaltinis: Etaplius.lt
„Aviva Lietuva“ dvidešimt metų sėmėsi patirties ir dirbo po pasauliniu Aviva grupės prekės ženklu. Tarp gyvybės draudimo ir taupymo rinkos lyderių esanti įmonė visai neseniai išrinkta tarp 20-ies geidžiamiausių darbdavių šalyje. Kaip „Aviva“ išaugo į didelę ir stiprią įmonę, kaip tapo patraukliu darbdaviu, kalbamės su jos generaline direktore Asta Grabinske.
Kokie jūsų verslo pasiekimai per 20 veiklos Lietuvoje metų?
Veiklą Lietuvoje pradėję nuo start-up įmonės išaugome iki vieno iš gyvybės draudimo ir taupymo rinkos lyderių su puikiai atpažįstamu prekės ženklu ir 300 tūkst. klientų.
Mūsų veiklos rezultatai įvertinti Europos verslo apdovanojimuose, kur buvome išrinkti tarp 10 geriausių vidutinio dydžio įmonių visoje Europoje. Taip pat dvejus metus iš eilės esame išrinkti tarp 10 stipriausių Lietuvos finansų įmonių. Dabar patekome ir tarp 20-ies geidžiamiausių darbdavių – vieninteliai iš finansų sektoriaus šalyje.
Ką Aviva atnešė Lietuvos rinkai?
Dėmesį klientui
Didelėms globalioms įmonių grupėms būdingas didelis dėmesys darbuotojams ir klientams, ryšys su bendruomenėmis, socialinės atsakomybės iniciatyvos. Mes stipriai orientuojamės į klientą, kasdien kuriame įmonę, su kuria būtų paprasta bendrauti jam patogiausiu būdu – ar tai būtų nuotolinis, skaitmeninis bendravimas, ar gyvi susitikimai.
Realią naudą patyrusiems nelaimes
Jau dvidešimt metų rūpinamės savo klientų finansiniu saugumu. Išmokame daugiausiai rinkoje gyvybės draudimo išmokų klientams ar jų artimiesiems, išgyvenusiems netektis ir ligas (nuo 2013 m., remiantis Lietuvos banko duomenimis).
Finansinio sąmoningumo augimą
Turime visoje šalyje išvystytą profesionalių finansų konsultantų tinklą, kurie ne tik rūpinasi ir konsultuoja gyvybės draudimo, taupymo, investavimo bei kaupimo pensijai klausimais, bet ir ugdo žmonių finansinį raštingumą bei sąmoningumą. Per dvidešimt veiklos metų pastebime augančią žmonių finansinę atsakomybę, suvokimą, kad tik jie patys gali pasirūpinti savo ir artimųjų finansiniu saugumu.
Socialinę verslo atsakomybę
Per 20 metų atstovaudami vienai didžiausių pasaulio draudimo grupių tapome socialiai atsakingo verslo pionieriais Lietuvoje, parodę, kad svarbu ne tik verslo rezultatai, bet ir ryšys su bendruomene, kurioje dirbame. Praėjusių metų pabaigoje buvome išrinkti tarp 5 socialiai atsakingiausių įmonių visoje Lietuvoje.
Galimybę dirbti, siekti karjeros ir užsidirbti
Subūrėme stiprią, patyrusią ir talentingą darbuotojų komandą, kuri dirba atsakingą administracinį darbą. Mes auginame savo žmones, nuolat mokome ir motyvuojame tobulėti, atrandame ir stipriname lyderius. Dauguma šiandienos vadovų išaugo mūsų įmonės viduje pradėję nuo mažiausio laiptelio.
Taip pat visoje šalyje išvystėme profesionalių finansų konsultantų tinklą, kurie tiesiogiai bendrauja su mūsų klientais, rūpinasi jų poreikiais. Sudarome sąlygas prasmingai veiklai ir gyvenantiems didžiuosiuose šalies miestuose, ir mažesniuose miesteliuose. Finansų konsultanto profesija ypatingai paklausi jaunų tėvų tarpe, kurie dėl šeimos poreikių ne visada gali dirbti nuo aštuonių iki penkių – ši profesija leidžia darbo laiką planuotis pačiam. Savo konsultantus ugdome ir motyvuojame, sukūrėme tikrą finansų konsultantų profesijos mokyklą. Dirbant pas mus įgyjama finansų srities, taip pat ir asmeninio finansų valdymo, psichologijos žinių.
Mūsų finansų konsultantai ko gero vieninteliai Lietuvoje, priklausantys išskirtinio pasaulinio Milijono dolerių apskritojo stalo (Million dollar round table arba MDRT) klubui. Tai 1 proc. geriausių finansų profesionalų ir draudimo tarpininkų iš viso pasaulio vienijanti organizacija. Mes nuoširdžiai rūpinamės pas mus atėjusiais žmonėmis, padedame augti.
Patekote tarp TOP 20 geidžiamiausių darbdavių šalyje. Ką jums reiškia šis įvertinimas?
Į šį reitingą patenka tik pelningos, finansiškai stiprios, stabilios įmonės, turinčios puikią reputaciją, mokančios konkurencingą darbo užmokestį savo darbuotojams, sekamos tarp ieškančiųjų darbo. Šis įvertinimas mums reikšmingas, nes parodo, kad mūsų strategija, veiklos modelis, vidinė kultūra yra tarp pačių pažangiausių, labiausiai vertinamų Lietuvoje. Šis laimėjimas yra visų mūsų žmonių nuopelnas, nes savo darbą dirbame su meile, niekada neatsisakome padėti kolegoms ir kartu kuriame tai, ką galime vadinti mūsų aura.
Kaip prasideda naujas įmonės dešimtmetis?
Šiandien turime labai svarbią žinią: naują dešimtmetį planuojame pradėti su nauju, tarptautiniu mastu gerai žinomu vardu „Allianz“. Šis pokytis bus įgyvendintas gavus reikiamus institucijų leidimus ir įgyvendinus kitas numatytas sąlygas. Perspektyva priklausyti dar didesnei tarptautinei grupei reiškia, kad turime planą žengti dar vieną tvirtą žingsnį pirmyn. Tikime, kad „Allianz“ grupės pasaulinio lygio infrastruktūra mums suteiks dar daugiau galimybių rūpintis savo klientais, dar daugiau žinių ir patirties, leis sparčiai modernizuotis ir augti toliau.