Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Irma BagūnėŠaltinis: Etaplius.lt
Birželio 3 d. vyko projekto „Lyderių laikas 2“ dalyvės „Revuonos“ pagrindinės mokyklos bendruomenės diskusija su meru A. Vaicekausku ir Švietimo skyriaus vedėju R. Zailsku. Aptartos bendradarbiavimo tradicijos ir pozityvių darbinių santykių tarp valdžios institucijų ir mokyklų stiprinimo galimybės.
Savivaldybės vadovas pabrėžė, kad jam visada smagu susitikti su mokyklų bendruomenėmis, pasidžiaugė mokykloje vykstančiais teigiamais procesais, ypač aktyviu įsitraukimu į projektines veiklas, lyderystės ir bendruomenės kūrybiškumo ugdymo iniciatyvų įgyvendinimu.
Savivaldybės meras ir Švietimo skyriaus vedėjas su bendruomenės nariais kalbėjosi ne tik švietimo temomis – nuo europinių projektų įgyvendinimo Prienuose iki saugumo gatvėse, neprižiūrimų pastatų, globos institucijų pertvarkos, vaikų užimtumo po pamokų ir vasaros metu, mokyklos teritorijos apsaugos, aplinkos pagerinimo, higienos pasų ir kt. Dideli bendruomenės lūkesčiai susiję su artėjančiu mokyklos 100 metų jubiliejumi (kai buvo įkurta pirmoji Prienuose pradinė mokykla), kuriam norisi deramai pasiruošti. Buvo išsakyti prašymai, kad būtų praplėsta automobilių stovėjimo aikštelė, mokyklos teritorija aptverta tvora, iškirsti pavojingi medžiai.
Mero teigimu, Savivaldybė nelieka nuošalyje nuo švietimo įstaigų problemų, tačiau finansiniai ištekliai neleidžia jų spręsti taip sparčiai, kaip norisi. Šiais metais pagrindiniai darbai jau suplanuoti, todėl diskusijos metu susitarta, kad iki metų pabaigos mokykla pateiks Savivaldybei savo poreikius, o jie bus apsvarstyti planuojant kitų metų prioritetus.
Įstaigos direktorė I. Balčiukynienė padėkojo valdžios atstovams už įsitraukimą į mokyklos bendruomenės gyvenimą, galimybę būti išklausytiems ir išgirsti kitų švietimo įstaigų ataskaitas vykusiuose Savivaldybės tarybos ir komitetų posėdžiuose, jaučiamą palaikymą.