Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
„Paysera“ / Bendrovė
EtapliusŠaltinis: BNS
„Bendrovė atsiprašo klientų ir e.komercijos pirkėjų, kurie patyrė nepatogumų. DDoS ataka apsunkino paslaugų pasiekiamumą ir sulėtino sistemų veikimą, tačiau neturėjo įtakos klientų duomenų ar lėšų saugumui“, – rašoma pranešime.
Pasak bendrovės, DDoS (paskirstyto paslaugų trikdymo) ataka prieš „Paysera“ prasidėjo penktadienį apie 13.30 valandą. Didžiąją dalį sutrikimų bendrovė išsprendė penktadienį apie 15.30 val., o likusius trikdžius iki vidurnakčio.
DDoS ataka – tai didelis skaičius užklausų, nukreiptų į interneto svetaines, siekiant perkrauti palaikančias sistemas.
„Paysera“ tokią pat ataką patyrė ir praėjusią savaitę, tuomet paslaugas ji pradėjo atkurti laipsniškai, praėjus dviem valandoms nuo atakos. Apie visiškai atnaujintą veiklą įmonė pranešė kitą dieną.
Tąkart „Payseros“ generalinis direktorius Marijus Plančiūnas teigė, kad tai nebuvo primityvi, o gana protingai suplanuota ataka.