Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Dainiaus Labučio (ELTA) nuotr.
Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt
Nuo antradienio veikti pradės „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriai, juose norintys apsilankyti žmonės turės iš anksto registruotis.
Be to, kaip pirmadienį pranešė „Sodra“, nuo birželio 14 dienos pradės veikti Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) padaliniai penkiuose didžiuosiuose miestuose, o nuo liepos 1 dienos – Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo skyriai. Bus aptarnaujami tik užsiregistravę klientai.
„Pandemijos metu puikiai susidorojome su naujai iškilusiais iššūkiais – padidėjusiu darbo krūviu ir nuotoliniu darbu. Įrodėme, kad, esant būtinybei, saugodami savo darbuotojų ir klientų sveikatą, visas paslaugas galime suteikti telefonu ar elektroniniu paštu“, – pranešime cituojamas „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.
„Tačiau taip pat girdime, kad tiems mūsų klientams, kurie dėl įvairių asmeninių ar sveikatos priežasčių negali pasinaudoti paslaugomis per nuotolį, reikia kontaktinių paslaugų. Reaguodami į tą poreikį, atidarome klientų aptarnavimo skyrius, tačiau rekomenduojame gyventojams ir toliau rinktis elektronines paslaugas, o į skyrius atvykti tik tuomet, kai tai yra būtina“, – teigia jis.
Registruotis vizitui galima užpildžius registracijos formą „Sodros“ internetiniame puslapyje arba paskambinus telefonu 1883. Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku. Į priimamojo skyrius atvykusius gyventojus pasitiks „Sodros“ specialistai.
VMI nuo birželio 14 dienos atvers gyventojų aptarnavimo padalinius Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje, nuo liepos 1 dienos numatoma atidaryti VMI padalinius visoje Lietuvoje.
Atvykti į aptarnavimo padalinius galės tik iš anksto telefonu užsiregistravę gyventojai, paskambinę 8 5 2191 777.
Užimtumo tarnybos duomenimis, kontaktinį aptarnavimą skyriuose ketinama atnaujinti tuomet, kai bus sudarytos visos sąlygos darbuotojų ir klientų saugumui. Planuojama Tarnybos atsivėrimo data – liepos 1-oji.
BNS