Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
anonymous anonymousŠaltinis: Etaplius.lt
Septynios Šiaulių “Juventos” progimnazijos klasės prisijungė prie pasaulinio projekto “Innovate Your Dreams 2019” (“Atnaujinkite savo svajones 2019”). Džiaugiamės atsiradusia galimybe praktiškai išbandyti Erasmus+ KA1 projekto „Projektinis mokymas(is) – įrankis sėkmingam visuminiam asmenybės ugdymui“ mokymų metu sukauptas žinias ir patirtį. IYD projekte dalyvauja apie 100 tūkst. mokinių iš 60 šalių (virš 1600 mokyklų). Projekto iniciatorius p. Khurram Whiz - Microsoft inovacijų edukatorius, Pasaulinės patarėjų tarybos narys iš Pakistano. Projekto idėja atsirado išanalizavus Jungtinių tautų atlikto tyrimo rezultatus: 65 proc. vaikų, kurie ateis į mokyklas kitais metais, baigę mokyklas dirbs tokius darbus, kurie šiandien dar neegzistuoja.
Jungtinės tautos įvardino tvaraus vystymosi tikslus, iš kurių tris siekiama išanalizuoti projekto veiklų metu: • kokybiškas išsilavinimas; • prieinama ir švari energija; • pramonė, inovacijos ir infrastruktūra. 7 savaičių trukmės projekto įgyvendinimo metu 6 - 17 metų mokiniai visame pasaulyje mokysis apie įvairias veiklų/pramonės rūšis, kurios bus sukurtos ateityje, aiškinsis technologijų svarbą ir daromą įtaką ateities pokyčiams.
STE(A)M krypties projekto tikslas - ugdyti tokias mokinių savybes, kurios padėtų sėkmingai rinktis ateities profesiją (bendradarbiavimą, kritinį mąstymą, kūrybiškumą, inovatyvumą, lyderystę), gerinti IT ir anglų kalbos žinias. Pirmosios savaitės užduotis - “A Promising Future” (“Daug žadanti ateitis”) - jau įveikta: mokiniai aptarė 10 profesijų, kurios bus reikalingos 2030 m., pvz.: ugnikalnių išsiveržimų prognozuotojai, šiukšlių inžinieriai, alternatyviosios energijos konsultantai, atminties chirurgai, pan.). Dirbdami grupėmis, vaikai kūrė minčių žemėlapius ir pristatė profesijas, kurios atrodo naudingiausios, keisčiausios, įdomiausios. Žemėlapių nuotraukomis ne tik pasidalinome su kitų šalių dalyviais ir pamatėme jų darbus, bet ir virtualiai pakeliavome po kitų pasaulio šalių mokyklas. Įspūdžiai ir vertinimai patys įvairiausi!
Viskas, ką įsivaizduoji, gali būti tikra- antros savaitės tema! Darbas vėl verda!
Anglų kalbos mokytoja Ž. Leinartienė