PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Jaunimas2019 m. Sausio 28 d. 08:13

Ar programavimas gali būti įdomus ir įveikiamas net pradinukams? "Minecraft Hakatonas" renginys vykęs Šiaulių rajone

Šiauliai

anonymous anonymousŠaltinis: Etaplius.lt


69397

Ar programavimas gali būti įdomus ir įveikiamas net pradinukams? Tikrai taip, jei jis susijęs su Minecraft žaidimu! Tai galingas edukacinis įrankis, suteikiantis moksleiviams galimybę išnaudoti savo potencialą IKT srityje. Džiaugiamės, kad bendradarbiaudami kartu su Všį "Robotikos mokykla", turėjome galimybę organizuoti inovatyvų renginį "MINECRAFT HAKATONAS”.


Foto galerija:

5c4e512b831dc.jpg
5c4e513122aa7.jpg
5c4e5130032f6.jpg
5c4e513325b20.jpg
5c4e513725bdf.jpg

Gruodžio 8 d. Kurtuvėnų mokykloje – daugiafunkciame centre (Šiaulių r.) vyko baigiamasis projekto renginys – programavimo hakatonas, kurio metu vaikai dirbo komandose, atlikdami specialiai parengtas užduotis. Visi dalyviai gavo dovanų „Minecraft“ atributikos, o laimėtojai buvo apdovanoti įdomiais prizais.

Mokytis su „Minecraft“ pasiūliusi „Robotikos mokykla” sukūrė mokymo medžiagą, kurios pagalba net pirmokai gali programuoti robotukus, už juos žaidimo aplinkoje statančius miestus ir atliekančius kitas užduotis. O populiariausias šis mokymo kursas yra tarp penktų – šeštų klasių mokinių – aktyviausių žaidimo entuziastų.

„Office 365 akademija" komandos manymu, žaidimas padeda vaikui įsitraukti į mokymosi procesą, nes užduotis jis atlieka mėgstamoje aplinkoje, nebereikia sužadinti jo susidomėjimo. „Microsoft Lietuva“, daug investuojančios į švietimo įstaigų IKT bazę, taip sudarant sąlygas ugdymosi procese naudotis pažangiausiomis informacinėmis technologijomis, atstovai džiaugiasi galėdami padėti Lietuvos mokykloms pakelti švietimą į naują lygį. Tokie renginiai tampa puikiu pavyzdžiu, kaip naudojant modernius sprendimus galima įgalinti tiek moksleivius, tiek mokytojus pasiekti daugiau.