Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Pixabay.com nuotr.
Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt
Akivaizdu, jog apskaitos tvarkymas yra svarbi kiekvieno verslo sėkmingos veiklos dalis. Tai yra gana sudėtingas procesas, kurio metu dokumentuose pateikta informacija perdirbama iki galutinių finansinių ataskaitų, kurios teikiamos atsakingoms institucijoms.
Iš ko susideda apskaitos tvarkymas?
Iš tiesų, yra 6 pagrindinės šio proceso dalys. Tai: ūkinių operacijų fiksavimas dokumentuose; šių operacijų registravimas apskaitai skirtuose registruose;fiksavimas buhalterinėse sąskaitose; duomenų sąskaitose koregavimas bei darbinės atskaitomybės lentelės sudarymas; ataskaitiniam laikotarpiui skirtų sąskaitų uždarymas; finansinės atskaitomybės sudarymas.
Pirmosios 3 procedūros dažniausiai atliekamos per tam tikrą, nustatytą ataskaitinį laikotarpį. O kitos trys – artėjant ataskaitinio laikotarpio pabaigai.
Išskiriami keli apskaitos reglamentavimo lygiai: tarptautinis, valstybinis bei įmonės.
Už įmonės apskaitą atsakingas jos vadovas, nes kiekviena įmonė yra skirtinga, todėl skiriasi ir jos reglamentas.
Valstybinis apskaitos lygis reikalingas tam, kad konkreti įmonė įvairiems išorinės informacijos vartotojams apie save teiktų tik objektyvią informaciją.
Tarptautinis lygmuo užtikrina, kad skirtingose šalyse būtų taikoma ta pati metodika, o užsienio investuotojams būtų lengviau suprasti konkrečios šalies įstatymus. Šie reikalavimai išdėstyti Europos Sąjungos Direktyvose bei kituose dokumentuose.
Svarbu pabrėžti, jog, norint tinkamai tvarkyti apskaitos dokumentus, reikia išmanyti skirtingus reglamentus, žinoti, kokiu atveju koks turi būti taikomas. Jeigu jums trūksta šių žinių, kreipkitės pagalbos į patyrusius apskaitos specialistus, kurie suteiks aiškias, išsamias konsultacijas. Būtent tokie specialistai dirba Finansų apskaitos centre. Esame subūrę kvalifikuotą, vieningą komandą.
Mūsų teikiamų paslaugų spektras – tikrai pakankamai platus. Esant reikalui, galime sukurti pirminę apskaitos sistemą; patarti dėl apskaitos optimizavimo; atsižvelgiant į konkrečios įmonės poreikius, kompiuterizuoti apskaitą šiuolaikinėmis apskaitos ir informacinėmis sistemomis; atlikti atlyginimų apskaitą (t.y. apskaičiuoti darbuotojų atlyginimus bei su jais susijusius mokesčius); parengti finansines ataskaitas; vykdyti bankinius pavedimus; parengti mokestines deklaracijas ir teikti jas Mokesčių inspekcijai, Socialinio draudimo skyriui ar kitoms institucijoms; atlikti kasdienius buhalterinius įrašus pagal įmonės pateiktus duomenis; konsultuotibuhalterinės apskaitos tvarkymo, mokesčių, finansų ir kitais komerciniais klausimais; atstovauti kliento interesus valstybinėse institucijose, kredito įstaigose,bankuose, kitose organizacijose.
Reklama