Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Vidaus vandens kelių direkcijos inf.
Reporteris IngaŠaltinis: Etaplius.lt
Kaunas – Nida ir atgal, tokiu maršrutu dvi paskutines savaitės darbo dienas plauks legendiniu vadinamas (pastatytas 1962-aisiais, restauruotas ir modernizuotas) laivas „Raketa“. Šeštadienį vyks viena kelionė pajūrio link, o sekmadienio pavakarę – iš Nidos į Kauną.
Pirmasis laivo „Raketa“ reisas – šį ketvirtadienį. Upeivių teigimu, į jį keleiviai išpirko visus 58 bilietus. Jei kas tokią kelionę dar tik planuoja, turėtų suskubti, nes visi reisai kelioms savaitėms į priekį jau parduoti, ir laisvų vietų laive kelionei į Nidą bus tik birželio pabaigoje.
Kelionių restauruotu laivu organizatoriai primena, kad „Raketa“ – ne tik keleivinis laivas, bet ir inžinerinė legenda, nuo septintojo dešimtmečio plaukusi vaizdingiausiais Nemuno vingiais ir slėniais. Ir ne vieną keliautojų kartą sentimentais apdovanojusios kelionės dabar atgimsta su nauja įgula ir istorijomis.
Bemaž šešiasdešimt keleivių vienu metu talpinęs laivas Lietuvos didžiausia upe plaukdavo keliais skirtingais maršrutais, o kursuojančių „raketų“ skaičius ilgainiui nuo 7 dešimtmečio netrukus buvo išaugęs net iki dešimties laivų. Įspūdingos, sentimentais virtusios kelionės Lietuvoje tęsėsi iki 1995-ųjų, stebindavusios net kelias poilsiautojų kartas. Populiariausias maršrutas šiuo laivu buvo iš Kauno į Nidą. „Laukti jo tekdavo ilgose eilėse, o bilietai tirpdavo lyg pirmojo būtinumo gėrybės“, – primena restauruoto laivo šeimininkai.
Kelionė modernizuotu, puikiai keleiviams pritaikytu laivu „Raketa“ nuo Kaune, Vilijampolėje, esančios prieplaukos (ją įrengti prie „Combo“ centro prieš keliolika metų valstybei kainavo apie 5 mln. litų) iki galutinio maršruto taško (Nidos), besigrožint Nemuno pakrantėmis, trunka pusketvirtos valandos. Plaukiant atgal – valandą ilgiau.