PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Šiaulių energija2020 m. Gegužės 21 d. 16:20

AB „Šiaulių energija“ sėkmės istorija – Euroheat&Power žurnale

Šiauliai

Marina VisockienėŠaltinis: Etaplius.lt


131429

Pernai rudenį AB „Šiaulių energija“ prisijungė prie tarptautinės šilumininkų asociacijos Euroheat&Power inicijuotos komunikacijos kampanijos „We are all connected“ (Mes visi esame prisijungę): pasidalino savo miesto ateities planais apie šilumos ūkio „dekorbanizavimą“, diegiant centralizuoto šilumos tiekimo sprendimus. Šiemet bendrovė neabejodama pasinaudojo tarptautinės asociacijos pasiūlymu savo sėkmės istoriją papasakoti žurnalo Euroheat&Power skaitytojams.

Šiauliai siekia išsaugoti ir vystyti centralizuoto šilumos tiekimo tinklų sistemą, nes neabejoja, kad tai – ne tik geriausias būdas užtikrinti vartotojams šilumos energijos tiekimą patraukliausiomis kainomis, bet ir puiki galimybė didinti atsinaujinančių energijos išteklių naudojimą, atsisakant iškastinio kuro deginimo ir taip mažinant pražūtingą šiltnamio efektą sukeliančių dujų – anglies dvideginio išmetimą į aplinką. Būtent šiomis temomis ir yra plačiau kalbama AB „Šiaulių energija“ straipsnyje naujausiame Euroheat&Power žurnalo numeryje (žiūrėti 13-17 puslapius).

Toliau Jūsų patogumui atskirai pateikiame straipsnį anglų ir lietuvių kalbomis.

Primename, kad AB „Šiaulių energija“ ateities vizija– patraukliausios paslaugų kainos, maksimalus patikimumas, minimali tarša.

Specialiai kampanijai „We are all connected“ pernai sukurtą vaizdo įrašą, kuriame pasisako Šiaulių miesto meras Artūras Visockas, vis dar galite peržiūrėti ir Euroheat&Power interneto svetainėje kartu su kitų Europos miestų, tarp jų – ir kitų penkių Lietuvos miestų vaizdo-pranešimais čia.

Viešinant šias istorijas ryškėja aiški vizija apie miestų galimybes formuoti savo ateities energetikos ūkį, pasinaudojant CŠT tinklo privalumais maksimaliai išnaudoti galimų vietinių išteklių potencialą. 2019 m. spalio 1 d. prasidėjusi kampanija jau po keleto mėnesių gavo European Public Affairs 2019 apdovanojimą kaip geriausia metų prekinio ženklo reklaminė kampanija Europoje.