PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2025 m. Liepos 28 d. 11:15

AB „Panevėžio energija“: vietoj popierinių sąskaitų – kliento kortelės

Panevėžys

AB „Panevėžio energija“ nuotr.

Etaplius.ltŠaltinis: AB „Panevėžio energija“


375827

AB „Panevėžio energija“, orientuodamasi į tvarumą, vartotojų duomenų saugumą, siekdama mažinti sąskaitų ruošimo ir pristatymo įtaką šilumos kainoms, nuo 2025 m. rugsėjo 1 d. atsisako popierinių sąskaitų teikimo centralizuoto šilumos tiekimo vartotojams Panevėžio miesto savivaldybėje.

„Popierinių sąskaitų atsisakymą paskatino kelios priežastys. Pirmiausia, sąskaitų spausdinimas ir išnešiojimas per metus kainuoja daugiau nei 94 tūkst. eurų, tai neišvengiamai įtakoja sąskaitas už šildymą visiems Bendrovės vartotojams. Antra – atsisakius popierinių sąskaitų ir klientai, ir Bendrovė prisidės prie tvarios ir aplinkai draugiškesnės aplinkos kūrimo. Galiausiai, pastebime besikeičiančius įpročius – vis daugiau žmonių patys linkę atsisakyti popierinių sąskaitų, kiti sąskaitų gavimo būdai jiems yra priimtinesni. Panevėžio miesto ir rajono savivaldybėse kitus sąskaitų gavimo būdus jau pasirinko beveik 50 proc. vartotojų“, – sako Panevėžio energijos Klientų aptarnavimo tarnybos viršininkas Vidmantas Žalkauskas.

AB „Panevėžio energija“ kviečia jau dabar patikslinti savo kontaktinius duomenis (el. pašto adresą arba telefono numerį). Tai galima padaryti paskambinus Bendrovės tel. +370 45 501 050, el. paštu klientai@pe.lt arba atvykus į AB „Panevėžio energija“ klientų aptarnavimo tarnybą adresu Senamiesčio g. 113, Panevėžys. Šiais klientų pateiktais kontaktiniais duomenimis bus siunčiama informacija apie suformuotas sąskaitas, mokėtinas sumas ir kita klientams aktuali informacija.

Sąskaitų pateikimo būdai. Atsisakius popierinių sąskaitų, informacija vartotojams apie suformuotas sąskaitas ir mokėtinas sumas bus teikiama šiais pačių vartotojų pasirinktais būdais:

  • AB „Panevėžio energija“ klientų savitarnos portale
  • E. sąskaita
  • Elektroniniu paštu
  • Kliento kortele
  • SMS žinute
  • „Viena sąskaita“
  • „Perlas Go“

Klientų savitarnos portalas. Kviečiame šilumos vartotojus užsiregistruoti klientų savitarnos portale (toliau – Portale). Portale sąskaitas galima apmokėti elektronine bankininkyste, palyginti jas su kitų mėnesių sąskaitomis, deklaruoti skaitiklių rodmenis, matyti skaitiklių duomenų deklaravimo istoriją.

E. sąskaita. Jūsų elektroninės bankininkystės paskyroje teikiama nemokama elektroninė sąskaita, kurią galima apmokėti ir vienkartiniu mokėjimu, ir pasirenkant dar patogesnį – automatinį e. sąskaitų apmokėjimą kiekvieną mėnesį. Užsisakyti e. sąskaitas ir pagal jas atsiskaityti gali visų bankų klientai. Naudojantis e. sąskaita, bankas kiekvieną mėnesį iš šilumos tiekėjo gavęs priskaitymus už šilumą ir karštą vandenį, automatiškai iš Jūsų sąskaitos perves nurodytą sumą į AB „Panevėžio energija“ sąskaitą. Metų pabaigoje bus sutikrinami karšto vandens skaitiklio rodmenys, sunaudoto ir priskaičiuoto karšto vandens kiekio balansas ir pakoreguojamas kiekvieną mėnesį vartotojui priskaičiuojamo karšto vandens kiekio vidurkis.

Elektroninis paštas. Gyventojai, nurodę elektroninį paštą, sąskaitas gaus į jį ir, paspaudę ant nuorodos, galės prisijungti prie pasirinkto banko bei apmokėti sąskaitas. Prašymą pateikti galima čia.

Kliento kortelė. Kliento kortelė bus išduodama tiems vartotojams, kurie neturės prisijungimo prie Portalo ar nebus pateikę elektroninio pašto adreso. Mokėjimo vietose pateikus kliento kortelę, bus nuskenuotas ant kortelės užrašytas brūkšninis kodas ar mokėtojo kodas ir vartotojas galės apmokėti jam priskaitytą nurodytą sumą už AB „Panevėžio energija“ teikiamas paslaugas (šilumą, karštą vandenį, jo cirkuliacinę šilumą, sistemų priežiūrą ir kt.). Mokėjimo vietose vartotojas, kaip ir įprasta, turės deklaruoti karšto vandens skaitiklių rodmenis. Kliento kortelė bus išsiųsta rugpjūčio mėn. pradžioje kiekvienam gyventojui, gaunančiam popierines sąskaitas, vokuose kartu su sąskaitomis už liepos mėnesį.

SMS žinutė. Informaciją SMS žinutėmis, kad sąskaita jau suformuota bei nurodytą mokėtiną sumą už šildymą ir karštą vandenį gaus visi vartotojai, kurie naudosis kliento kortele.

AB „Panevėžio energija“ sąskaitas galima apmokėti:

  • AB „Panevėžio energija“ klientų savitarnos portale
  • Naudojantis elektronine bankininkyste
  • „Perlo“ terminaluose (išskyrus terminalus, esančius PC „Maxima“ ir „Norfa“)
  • „Maxima“ kasose
  • „Lietuvos pašto“ skyriuose
  • AB „Panevėžio butų ūkis“ kasose (išskyrus Liūdynės gyventojus)
  • E. sąskaita (tiesioginis debetas)
  • UAB „Ignitis“ savitarnos portale
  • „Viena sąskaita“
  • „Perlas Go“

Įmokų surinkimo vietose klientai mokėti galės ne tik naudojantis kliento kortele, bet ir su atsispausdinta sąskaita, gauta elektroniniu paštu ar klientų savitarnos portale.

Būtina žinoti

Vartotojai už jiems tiekiamą šilumą, karštą vandenį ir kitas paslaugas atsiskaito kiekvieną mėnesį. Už praėjusio mėnesio suteiktas paslaugas reikia sumokėti iki einamojo mėnesio paskutinės dienos. Pavyzdžiui, už per liepos mėnesį suteiktas paslaugas reikia apmokėti iki rugpjūčio mėnesio paskutinės dienos. Laiku neapmokėjus, skaičiuojami delspinigiai.

Apmokant už šilumą kiekvieną mėnesį reiia deklaruoti ir karšto vandens skaitiklių rodmenis. Deklaruojant karšto vandens skaitiklių rodmenis, būtina nurodyti per mėnesį sunaudotą karšto vandens kiekį, kuris bus įvertintas kito mėnesio sąskaitose. Jei mėnesį karštas vanduo nebuvo naudotas, apmokant sąskaitą reikia deklaruoti tą patį skaitiklio rodmenį ir „nuo“, ir „iki“, o skirtumą 0.

#PANEVĖŽYS#SĄSKAITA#KORTELĖ