Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
anonymous anonymousŠaltinis: Etaplius.lt
Rugsėjo 25-27 dienomis vyko didžiausia Lietuvos internetinė inovacijų stovykla moksleiviams. Lietuvos Junior Achievement mestą iššūkį priėmė ir trijų dienų verslumo akseleratoriuje dalyvavo per 500 moksleivių, kurie, susibūrę po 4 – 5 narius, sudarė daugiau nei 140 komandų. Moksleiviams 10 iššūkių metė žinomi visuomenės veikėjai bei skirtingų sričių profesionalai.
5f771f19f07db.jpeg
Muzikantas ir aktyvistas Jurgis Didžiulis iškėlė klausimą, kaip pasitelkę kultūrą ir meną galime padėti žmonėms su emociniais ir psichologiniais sutrikimais. Šį iššūkį pasirinko komanda „Quality Standards“, kuriai vadovavo Fausta Marcišauskaitė (III c), o jai talkino Gabijus Praninskas (III e), Juras Ožinskas (III d) ir Arijus Keras (III e).
Europos komisijos atstovybės Lietuvoje vadovas Arnoldas Pranskevičius paprašė sugalvoti, kaip koks nors buityje ar kasdienybėje naudojamas daiktas galėtų būti ne tik prikeltas naujam gyvenimui, bet ir duotų pelno. Šį iššūkį pasirinko net dvi mūsų gimnazijos komandos: „FarGo“, kuriai vadovavo Justas Baltramonaitis (III c), o jam talkino Martynas Matukaitis (III c), Edvinas Gužauskas (III c), Rimas Šimkus (III c) ir Jovydas Pupelis (III c), ir kita komanda „Grupuotė“, kuriai vadovavo Gabija Kringelytė, (III a), o padėjėjos buvo Aistė Bubelytė (III a), Ema Paliulytė (III c) ir Emilija Melinytė, (III c).
Lietuvos Junior Achievement direktorė Andželika Rusteikienė metė kitą iššūkį: kaip galėtume telefonus panaudoti klasėje mokymuisi, žinių įgijimui, gebėjimų stiprinimui. Ši iššūkį pasirinko mūsų gimnazijos komanda „Bora Bora“, kuriai vadovavo Gabrielė Šventoraitytė (III c), o jai talkino Gabija Astrauskaitė (III e), Kristijonas Stanelis (III d) ir Aldas Vertelis (III a).
Internetinio renginio metu mes kūrėme savo idėjos prototipus bei video pristatymus vadovaudamiesi „Desing Thinking“ metodu. Šis metodas – tai kūrybinio mąstymo, problemų sprendimo ir idėjų generavimo metodika. Jos principai remiasi aiškiais idėjos tobulinimos etapais,kurie leidžia įžvelgti inovacijas kasdienėje aplinkoje ir kurti į žmogų orientuotus produktus bei paslaugas. Kilus klausimams visuomet pagalbos ranką ištiesdavo mentorių komanda ir ekonomikos mokytoja Aurelija Šmitienė.
Visos dalyvavusios komandos buvo suskirstytos į 3 pogrupius. Net dvi mūsų gimnazijos komandos, „FarGo“ ir „Grupuotė“, surinkusios vienodą balų skaičių, pateko į TOP 18 – uką. Stovykloje įgyta patirtis skatino problemas spęsti išradingai ir pozityviai, mokė pastebėti galimybes bei dirbti komandoje. Įgytą patirtį būtinai panaudosime kurdami jaunąsias bendroves.
Gabija KRINGELYTĖ, komandos „Grupuotė“ vadovė, III a klasė
Komandos „FarGo“ 1,1 1,2 darbo momentai,
1, 2, 3, 4, 5 prototipas: https://www.youtube.com/watch?v=-7D9nKZe7AU video Pitch'as
Komandos „Grupuotė“ video pitchas: https://drive.google.com/file/d/16ce-3zq3GQfMsoByJmeyDGark-bw5FLr/view
Komandos „QUALITY STANDARDS“ prototipas: https://marvelapp.com/prototype/b8gf8h3
Video pitchas: https://m.youtube.com/watch?v=PThBkpEnWV8
Komandos „Bora Bora“ video pitchas: http://bit.ly/_BoraBora1_