Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobankas nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: ELTA
Bendrai per praėjusius metus terminale perkrauta 5,8 mln. tonų įvairių krovinių ir tai yra toks pat perkrautas krovinių kiekis, koks buvo 2021-aisiais, praneša KKT.
„Todėl, nepaisant visų pesimistinių prognozių 2022-aisiais dėl krovinių srauto mažėjimo, KKT dirbo stabiliai ir išlaikė aukštus krovos rodiklius“, – dalijasi įmonė.
„Generalinių krovinių augimą per 2022-uosius lėmė kelios esminės priežastys: dėl aukštų konteinerių frachtų dalis krovinių iš konteinerių buvo perkelti ir gabenami generalinių krovinių laivais, pritraukti nauji krovinių srautai bei didėjo stambiagabaričių krovinių, kaip pvz. vėjo jėgainės, srautai“, – apie išaugusias praėjusių metų generalinių krovinių apimtis kalbėjo Klaipėdos konteinerių terminalas, UAB generalinis direktorius Vaidotas Šileika.
Anot V. Šileikos, dar 2022-ųjų pradžioje buvo įžvelgta tendencija, kad, tikėtina, augs generalinių krovinių segmento srautai. Ir tai pasitvirtino.
„2023-iųjų generalinių krovinių segmento perspektyvas vertiname realistiškai, nes jau dabar matome, kad mažėja konteinerių frachtai, o tai reiškia, jog dalis krovinių neabejotinai grįš į konteinerius ir bus gabenami ne generalinių krovinių laivais“, – mintimis apie ateitį dalijosi V. Šileika.
Bendrai žvelgiant į kitus KKT krovos rodiklius, jie išliko tame pačiame lygyje, kaip ir 2021-aisiais arba menko minimaliai. Konteinerių krova 2022-aisiais terminale išlaikyta kaip 2021 m. ir siekė 428 tūkst. TEU, o Ro-Ro apimtys sudarė 652 tūkst. tonų, t.y. 10 proc. mažiau lyginant su 2021 m.
KKT terminaluose 2022-aisiais per mėnesį aptarnauti vidutiniškai 97 laivai, o lapkritį – net 114 laivų. Iš viso per praėjusius metus KKT buvo aptarnauta 1171 laivas. Toks pat skaičius buvo ir 2021-aisiais.
Pasak V.Šileikos, 2022-aisiais KKT investavo bemaž 12 mln. eurų į terminalų infrastruktūros gerinimą, krovinių sandėliavimo aikštelės plėtrą, naujos ir aplinkai draugiškos krovos technikos įsigijimą bei procesų skaitmenizavimą.